Τετάρτη 15.01.2025 | Εορτάζουν: Δεν υπάρχουν γιορτές για σήμερα

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Συντηρώντας τις ανισότητες στην παιδεία

ΤΟΠΙΚΑ 05.12.2019 | 4:51 μμ

Γράφει ο/η

Ελένη Χολέβα

Γράφει ο/η Ελένη Χολέβα

Προ καιρού, η υπουργός Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως δηλώνει το περιβόητο «Προκρίνεται η προσπάθεια έναντι της τύχης» και καταργεί την κλήρωση για τη διαδικασία ανάδειξης σημαιοφόρων στις παρελάσεις. «Αξίζει οι μαθητές μας να προσπαθούν να βελτιώνονται και όχι να επιδιώκουν να είναι τυχεροί στη ζωή τους. Αυτό είναι το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε ως κυβέρνηση» συμπληρώνει.

Έχοντας περάσει αρκετός καιρός από εκείνη τη δήλωση, μπορούμε να πούμε πια ότι οι μαθητές προσπαθούν. Προσπαθούν πάνω από τις δυνάμεις τους. Φυσικά αυτό δεν έχει να κάνει σε καμία περίπτωση με την παρότρυνση της κας Κεραμέως.

Αν έχεις χρήμα διάβαινε

Αυτή τη στιγμή, υπάρχουν χιλιάδες μαθητές στον νομό Τρικάλων, που δεν επενδύουν τίποτα στην τύχη και μελετούν νυχθημερόν για να αγγίξουν τα όνειρά τους. Και όχι απλά δεν στηρίζονται στην τύχη, αλλά έχουν και την ατυχία να παλεύουν σε ένα σύστημα που συντηρεί τις ανισότητες μέσα στο σχολείο, αλλά και έξω από αυτό: στην κοινωνία.

Κάπως έτσι – όπως ενημερωθήκαμε και από την αρμόδια υπηρεσία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων- 86 τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας περιμένουν Δεκέμβρη μήνα την έναρξη των μαθημάτων και την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών που θα στηρίξουν τα παιδιά στην προσπάθειά τους. Και είναι περιττό να θυμίσουμε ότι τα σχολεία ξεκίνησαν Σεπτέμβρη μήνα, ότι οι μαθητές θα έπρεπε να έχουν την αντίστοιχη συνέχεια από την προηγούμενη σχολική χρονιά, ότι πολλά παιδιά στηρίζονται στην ενισχυτική διδασκαλία για να δώσουν τη μάχη των πανελληνίων.

Μιλώντας με το αρμόδιο τμήμα της δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων, μας εξήγησαν ότι την τελευταία τριετία ο αριθμός των τμημάτων στην περιοχή διπλασιάστηκε. Αυτό γιατί αυξήθηκε προφανώς και ο αριθμός των οικογενειών που αδυνατούν να καλύψουν οικονομικά το κόστος των φροντιστηρίων. Αλλά κάτι τέτοιο φαίνεται να περνάει στα ψιλά γράμματα των εκτιμήσεων για τους μαθητές της δημόσιας εκπαίδευσης. Θα ήταν άδικο βέβαια όλο αυτό το βάρος της ανισότητας να το ρίξουμε στη σημερινή υπουργό Παιδείας μιας και εδώ και χρόνια το ίδιο συμβαίνει. Όμως έχει σημασία να θέτει κανείς προτεραιότητες και να σέβεται πραγματικά την προσπάθεια των μαθητών.

Σε ότι αφορά τη διαδικασία της ενισχυτικής, μόλις χθες ολοκληρώθηκε η κατάθεση αιτήσεων από εκπαιδευτικούς που θα τη στελεχώσουν. Οπότε, με την επιλογή τους θα ξεκινήσουν άμεσα και τα μαθήματα… κάποια στιγμή μέσα στον Δεκέμβρη.

Περιμένοντας την πιστοποίηση χρήσης Η/Υ

Ένα ακόμη δείγμα γραφής της κυβερνητικής στάσης απέναντι στους μαθητές των δημόσιων σχολείων είναι και το πρόγραμμα πιστοποίησης γνώσης Η/Υ στο οποίο υπήρξε μεγάλη συμμετοχή από τα Τρίκαλα αλλά ουδέποτε δεν πραγματοποιήθηκαν οι αντίστοιχες εξετάσεις.

Όπως πληροφορηθήκαμε από το τμήμα που διαχειρίστηκε το εν λόγω πρόγραμμα που επιδοτούνταν από το ΕΣΠΑ προέβλεπε την παράδοση μαθημάτων σε παιδιά Γ΄ Γυμνασίου με στόχο την απόκτηση Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφορικής. Τα μαθήματα έγιναν, μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες, πιστώθηκαν και χρήματα σε διδάσκοντες, τα σχολεία είχαν ολοκληρώσει όλη τη διαδικασία για την παραχώρηση αιθουσών κοκ, όμως τα παιδιά που σήμερα είναι Α΄Λυκείου, δεν έδωσαν ποτέ εξετάσεις για την κατάκτηση του περιβόητου τίτλου δεδομένου ότι μεσολάβησαν οι εκλογές και κάπου εκεί… χάθηκαν τα ίχνη της ολοκλήρωσης του προγράμματος.

Ευνόητο λοιπόν ότι δεν αρκεί η προσπάθεια των μαθητών αλλά απαιτείται και η πραγματική βούληση για τη στήριξή τους.

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης