Κυριακή 22.12.2024 | Εορτάζουν: Αναστασία, Νατάσα, Νατάσσα, Τασία, Σία, Τατία, Τάσα, Τέσα, Ζωΐλος, Ζωΐλα,Ιακώβ, Ιωσήφ, Σήφης, Ιωσηφίνα, Ζοζεφίνα

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Τα Τρίκαλα έγιναν… must και τα οφέλη θα πρέπει να αγκαλιάσουν ευρύτερες κοινωνικές ομάδες

ΤΟΠΙΚΑ 25.04.2019 | 11:59 πμ

Γράφει ο/η

Λάζαρος Μάμαλης

Γράφει ο/η Λάζαρος Μάμαλης

Τα Τρίκαλα, τα Μετέωρα, είναι της μόδας. Είναι…  must που λένε και οι πιτσιρικάδες. Δεν χρειάζεται και πολύ ψάξιμο για να το διαπιστώσει κανείς. Ανοίγεις την τηλεόραση και βλέπεις, είτε τη Δέσποινα Βανδή να μαγειρεύει μαζί με την συμπαθή γιαγιά από τον Πυργετό, στο Μύλο Ματσόπουλου και να αγναντεύει τον κάμπο από τους βράχους των Μετεώρων, είτε τον Τάσο Τέλογλου να εκθειάζει την επιτυχία της πόλης των Τρικάλων και του Δημήτρη Παπαστεργίου σε αντιδιαστολή με την αποτυχία του Βόλου και του βαρύ και ασήκωτου Μπέου. Σερφάρεις στο ίντερνετ και διαβάζεις ύμνους για την  πόλη μας.

…Κι αν ακόμη δεν τα κάνεις όλα αυτά, σίγουρα βλέπεις τα λεωφορεία να ανεβοκατεβάζουν πιτσιρικάδες από σχολικές εκδρομές παραποταμίως.

Τα Τρίκαλα είναι must και οι Τρικαλινοί, σιγά – σιγά, αντιλαμβανόμαστε ότι οι επισκέπτες φέρνουν χρήμα στην πόλη και στο Νομό. Οι επαγγελματίες (κυρίως της εστίασης και των καφέ) το έχουν εμπεδώσει για τα καλά. Μια νέα δυναμική δημιουργείται στον τόπο μας. Μια δυναμική η οποία μπορεί να δημιουργήσει νέες προοπτικές ανάπτυξης συνολικά για το Νομό.

Το ζήτημα είναι γίνει  διάχυση των οικονομικοκοινωνικών οφελών του τουρισμού στην Τρικαλινή  κοινωνία. Πως θα γίνει αυτό;  Οι προτάσεις είναι πολλές… Για παράδειγμα, να διασύνδεση του  τουρισμού με τον αγροδιατροφικό τομέα.

Τα Τρίκαλα έχουν  εξαιρετικά τοπικά προϊόντα και η σύνδεσή τους με τον τουρισμού θα  ενισχύσει τους επαγγελματίες και τους παραγωγούς και θα δώσει υψηλή προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν.

Δεν είναι μια ευχή ούτε μια γενικόλογη θεωρία. Είναι το αναγκαίο επόμενο βήμα για να καταλήξουν  σε ευρύτερες κοινωνικές ομάδες τα οφέλη από το γεγονός ότι τα Τρίκαλα είναι πλέον must.

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης