Παρασκευή 27.12.2024 | Εορτάζουν: Μαυρίκιος, Μαυρίκης, Μωρίς, Μαυρικία, Μαυρίκα, Στέφανος, Στέφος, Στέφας, Στεφανής, Στεφανία, Στέφη, Στεφάνα, Στεφανιώ, Στεφανίτσα, Στεφανή, Στέφα

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Το 7ο Πειραματικό Γυμνάσιο στη Λιθουανία ERASMUS+ KA122 «Οδεύοντας προς ένα πράσινο ψηφιακό μέλλον»

ΤΟΠΙΚΑ 20.05.2023 | 1:49 μμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+ KA122 «Οδεύοντας προς ένα πράσινο ψηφιακό μέλλον», δέκα μαθητές και μαθήτριες και δυο εκπαιδευτικοί του 7ου Πειραματικού Γυμνασίου Τρικάλων επισκέφτηκαν την πόλη Silute της Λιθουανίας. Ο εκπαιδευτικός Οργανισμός υποδοχής ήταν το σχολείο Šilutės Martyno Jankaus pagrindinė mokykla ενώ συμμετείχαν και μέλη των εκπαιδευτικών οργανισμών IES Laudio BHI (Ισπανία), San Giorgio Comprehensive Institute di Mantova (Ιταλία).

Καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, οι μαθητές/τριες και οι συνοδοί εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να πάρουν μέρος σε δραστηριότητες τόσο στο χώρο του σχολείου όσο και εκτός. Ο βασικός στόχος, ο οποίος ήταν απόλυτα εναρμονισμένος με τους βασικούς σκοπούς του προγράμματος, ήταν η ευαισθητοποίηση και η εκπαίδευση σχετικά με τη σημασία της βιωσιμότητας, της αειφορίας και της προστασίας του περιβάλλοντος. Τα μέλη των παιδαγωγικών ομάδων συμμετείχαν σε διαδραστικές δραστηριότητες μέσα από τις οποίες απόκτησαν γνώσεις και ανέπτυξαν δεξιότητες που αφορούν στην ιστορία της περιοχής αλλά και την οικονομική και κοινωνική δραστηριότητα. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις διαδικασίες που εφαρμόζονται στην περιοχή και αποσκοπούν στην διατήρηση και αειφορία των παραγωγικών πόρων. Μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί, αξιοποιώντας τόσο τις εγκαταστάσεις του συγκεκριμένου σχολείου όσο και τους φιλόξενους χώρους μουσείων και παραγωγικών μονάδων, επικοινώνησαν και συνεργάστηκαν στενά για τις ανάγκες των βιωματικών εργαστηρίων, γεγονός που οδήγησε στην έντονη αλληλεπίδραση και ουσιαστική γνωριμία.

Το πρόγραμμα εργασίας και δραστηριοτήτων περιλάμβανε:

  • Επίσκεψη και ξενάγηση το σχολείο Martyno Jankaus pagrindinė mokykla, όπου πραγματοποιήθηκαν μια σειρά από βιωματικά εργαστήρια σχετικά με την ανακύκλωση και την προστασία του περιβάλλοντος
  • Επίσκεψη στο δημαρχείο της πόλης Silute, όπου πραγματοποιήθηκε παρουσίαση των προτεραιοτήτων του δήμου σχετικά με την αειφορία και τη βιώσιμη ανάπτυξη καθώς και της στρατηγικής που ακολουθείται για την επίτευξη των στόχων.
  • Επίσκεψη στο Κέντρο Πρακτικής Αλιείας, όπου ενημερώθηκαν σχετικά με τους τρόπους εκτροφής των ψαριών της περιοχής και ξεναγηθήκαν στις εγκαταστάσεις του.
  • Περιήγηση και γνωριμία με την πόλη Silute, όπου, μεταξύ άλλων, πληροφορήθηκαν με βιωματικό τρόπο για την ιστορία της περιοχής.
  • Επίσκεψη στον Ορνιθολογικό Σταθμό «Το κέρατο του Vente», όπου έγινε παρουσίαση των δραστηριοτήτων του Κέντρου και, συγκεκριμένα, της διαδικασίας με την οποία διαχειρίζονται τις μετακινήσεις των αποδημητικών πουλιών. Επίσης, περπάτησαν το φυσικό περιπατητικό μονοπάτι Aukštumala, το οποίο διασχίζει τον βάλτο στο χωριό Ruguliai, μεταξύ Silute και Povilai.
  • Επίσκεψη στο Μουσείο κεχριμπαριού, όπου γνώρισαν και θαύμασαν πολύτιμα αντικείμενα κατασκευασμένα από κεχριμπάρι σ’ ένα υπέροχο κτίριο στην Palagna.
  • Επίσκεψη στην Klaipeda στο Μουσείο Ιστορίας της Μικρής Λιθουανίας και στο Μουσείο Σιδηρουργίας, όπου οι μαθητές/τριες έμαθαν βιωματικά τη διαδικασία εκτύπωσης σε ύφασμα και την επεξεργασία των μετάλλων.
  • Επίσκεψη στο Ναυτικό Μουσείο, όπου περιηγήθηκαν σ’ ένα υπέροχο ενυδρείο με μια μεγάλη ποικιλία ψαριών και απόλαυσαν ένα υπέροχο θέαμα με δελφίνια στο δελφινάριο.

Η ελληνική ομάδα απαρτίζονταν από τους/τις μαθητές/τριες Χριστίνα Αλεξίου, Δημοσθένη Αλεξόπουλο, Αχιλλεία Βήτα, Ελευθέριο Βούκια, Κωνσταντίνο Γούσιο, Ευαγγελία Ζαούτσου, Ευδοκία Κατσανού, Γερασιμία-Λυδία Μπρούσκου, Ρένο Ροδόπουλο και Μαρία Σπύρου, και τους εκπαιδευτικούς Γεωργία Κουράκου και Δέσποινα Καραμπατζάκη.

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης