Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΤΟΠΙΚΑ 12.11.2022
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+ KA122 «Paving the way for a greener digital future”, εννέα μαθητές/τριες και δυο εκπαιδευτικοί του 7ου Πειραματικού Γυμνασίου Τρικάλων επισκέφτηκαν την πόλη Laudio της Ισπανίας, κατά το χρονικό διάστημα 16-22 Οκτωβρίου 2022.
Ο εκπαιδευτικός Οργανισμός υποδοχής ήταν το IES Laudio BHI, ενώ συμμετείχαν και μέλη των εκπαιδευτικών οργανισμών San Giorgio Comprehensive Institute di Mantova (Ιταλία) και Šilutės Martyno Jankaus pagrindinė mokykla (Λιθουανία).
Οι μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί συνοδοί είχαν την ευκαιρία να πάρουν μέρος σε ένα μεγάλο πλήθος άρτια οργανωμένων δραστηριοτήτων που υπηρετούσαν απόλυτα τους σκοπούς του προγράμματος. Βασικό χαρακτηριστικό της συγκεκριμένη κινητικότητας ήταν αναμφίβολα ο πολυδιάστατος χαρακτήρας των δραστηριοτήτων που ήταν απόλυτα συνυφασμένες με το πνεύμα ενός ευρωπαϊκού προγράμματος και ειδικότερα ενός προγράμματος που στόχευε στην ευαισθητοποίηση και την εκπαίδευση σχετικά με τη σημασία της βιωσιμότητας, της αειφορίας και της προστασίας του περιβάλλοντος. Παράλληλα, υπηρετήθηκαν στόχοι που συνδέονται με την αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων, την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων, την ανταλλαγή καλών εκπαιδευτικών πρακτικών μεταξύ των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας σε διεθνές επίπεδο, τη μελέτη της τοπικής ιστορίας και τη σφυρηλάτηση των ευρωπαϊκών δεσμών. Αναμφίβολα, την προστιθέμενη αξία των δραστηριοτήτων αναβάθμισε ο βιωματικός χαρακτήρας πολλών εξ αυτών, ο ομαδοσυνεργατικός τρόπος εργασίας, η παρουσίαση και η μελέτη περιπτώσεων άμεσα συνδεδεμένων με τοπικά περιβαλλοντικά προβλήματα και την προσπάθεια αντιμετώπισής τους. Ίσως το πιο εντυπωσιακό στοιχείο του προγράμματος ήταν ότι σε κάθε μελέτη περίπτωσης ζητημάτων αειφορίας υπήρχαν σαφείς αναφορές στους βασικούς πυλώνες της, την οικονομία, την κοινωνία και το περιβάλλον.
Το πρόγραμμα εργασίας και δραστηριοτήτων περιλάμβανε:
Η ελληνική ομάδα απαρτίζονταν από τους/τις μαθητές/τριες Ευαγγελία Ζαρκάδα, Άννα Ζησοπούλου, Ζωή Ράκου, Αλέξανδρο Ραφαηλίδη, Ηλιάνα Τσιάτσιου (Γ’ Γυμνασίου), Νικόλαο Ζιάκα, Μαρία – Ευγγελία Κρητικού, Λυδία Κρομμύδα και Νικόλαο Μαργαρίτη (Β’ Γυμνασίου) με συνοδούς τους εκπαιδευτικούς Κωνσταντίνο Καλλιάρα (ΠΕ86) και Χριστίνα Μεγαρχιώτη (ΠΕ86).