Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΤΟΠΙΚΑ 28.12.2024
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Στο πρώτο τρίμηνο του 2026 τοποθετεί την ολοκλήρωση του Ε65 και την σύνδεσή του με την Εγνατία Οδό ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σταϊκουρας ο οποίος αναθεωρεί το προηγούμενο χρονοδιάγραμμα σύμφωνα με το οποίο το έργο θα παραδίδονταν τέλη του νέου έτους..
Το πρώτο τρίμηνο του 2026 αναμένεται να φέρει μία ακόμη οδική σύνδεση που άμεσα αφορά και την Ήπειρο. Πρόκειται για την ολοκλήρωση του άξονα Ε65 ο οποίος θα κουμπώσει στην Εγνατία Οδό φέρνοντας πιο κοντά την Θεσσαλία με την Ήπειρο, δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπουργός, δίνοντας το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του σημαντικότερου για τη Δυτική Θεσσαλία (και όχι μόνο) έργου υποδομής που υλοποιείται τα τελευταία χρόνια.
Ο Υπουργός τοποθέτηση την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου έργου προς το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2026.
το 66,35% (στοιχεία Οκτωβρίου 2024) ανέρχεται η γενική κατασκευαστική πρόοδος του βόρειου τμήματος του αυτοκινητοδρόμου Ε65, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Κεντρικής Οδού.
Σημειώνεται ότι ο αυτοκινητόδρομος Ε65, που κατασκευάζεται από την ΤΕΡΝΑ, έχει μήκος 182,1 χλμ. και είναι ένα από τα σημαντικότερα εθνικά έργα, συνολικού προϋπολογισμού 1,4 δισ. ευρώ περίπου. Διαθέτει την αναγκαία χωρητικότητα, ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου δύο λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση συν Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης και κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου σε νέα χάραξη συνδέοντας την Ανατολική με την Δυτική Ελλάδα.
Με την παράδοση των νέων τμημάτων του Ε65 τον Απρίλιο του 2024, σε κυκλοφορία βρίσκονται 136 χλμ. σύγχρονου, ασφαλούς αυτοκινητοδρόμου, από Η/Κ με τον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. (206,5 χλμ.) έως και Α/Κ Καλαμπάκας.
Τα τελευταία 46 χλμ. του αυτοκινητοδρόμου, στο βόρειο τμήμα, που ξεκινούν από τον Α/Κ Καλαμπάκας και θα φθάνουν έως και την Εγνατία Οδό δυτικά των Γρεβενών βρίσκονται υπό κατασκευή από την ΤΕΡΝΑ. Για την κατασκευή τους λειτουργούν δύο κεντρικές και δύο υποστηρικτές εγκαταστάσεις με 780 άτομα προσωπικό και 440 μηχανήματα έργου και φορτηγά.
Αναλυτικά, η εικόνα των έργων σύμφωνα με τα στοιχεία της Κεντρικής Οδού έχει ως εξής:
Πρόοδος Κατασκευής Βορείου Τμήματος
Συνολική πρόοδος κατασκευής 66,35%.
Σήραγγες: 96,45%
Γέφυρες: 93,62%
Ασφαλτικά: 39,72%
Χωματουργικά: 74,65%
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Βόρειου Τμήματος
Συνολικό μήκος: 70,5 χλμ.
2 Δίδυμες Σήραγγες (στο 176ο χλμ) και μία σήραγγα μονού κλάδου (στο 137ο χλμ)
2 Τεχνικά Cut & Cover (στο 137ο χλμ. και 138ο χλμ)
23 Γέφυρες
14 Άνω & 40 Κάτω Διαβάσεις
3 αμφίπλευροι Χώροι Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC)
89 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας
6 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Βασιλικής, Καλαμπάκας, Γρεβενών, Οξύνειας, Αγιόφυλλου-Καρπερού και Εγνατίας)
2 Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Ράξα Τρικάλων, Αγιόφυλλο – Καρπερό)
1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων και 2 Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων
2 Κέντρα Ελέγχου & Συντήρησης (Τρικάλων, Αγιόφυλλου – Καρπερού)
1 Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας & 1 Κέντρο Ελέγχου Σηράγγων.