Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/5083/25-11-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΕΛΛΑΔΑ 14.07.2022
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων στο πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους 2022» αναμένεται να ανοίξει το Σάββατο 16 Ιουλίου, σύμφωνα με τον υπουργό Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια.
Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Open, ο υπουργός Τουρισμού σημείωσε ότι το e-voucher των 150 ευρώ θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους δικαιούχους μέχρι και τον Ιούνιο του 2023.
Παράλληλα, ο υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε και στο ειδικό πρόγραμμα που «τρέχει» για τη βόρεια Εύβοια -ύψους έως 150 ευρώ- και τη Σάμο -ύψους έως 300 ευρώ- προκειμένου να στηριχθεί στρατηγικά ο εσωτερικός τουρισμός και η τοπική επιχειρηματικότητα ξεχωριστά στις δύο αυτές περιοχές.
Ο κ. Κικίλιας αναφέρθηκε στα τελευταία στοιχεία της Eurostat, τονίζοντας ότι η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση με αύξηση της αεροπορικής διακίνησης τον φετινό Ιούνιο σε σχέση με τον Ιούνιο του 2019..
Όπως υπογράμμισε ο υπουργός Τουρισμού, τον προηγούμενο μήνα, οι διεθνείς πτήσεις συνολικά στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχουν μειωθεί μεσοσταθμικά κατά 16% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2019, πλην της Ελλάδας, η οποία παρουσιάζει αύξηση 1%, συγκριτικά με τον Ιούνιο του 2019. «Και αυτό δεν έγινε τυχαία. Είναι το επιστέγασμα της συλλογικής δουλειάς και της σωστής προετοιμασίας που κάναμε όλο το προηγούμενο διάστημα», τόνισε ο κ. Κικίλιας.
Ο υπουργός Τουρισμού, που πραγματοποιηθεί τριήμερη περιοδεία και στους τέσσερις νομούς της Κρήτης, αναφέρθηκε επίσης στον μεγάλο στόχο της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου και τους δώδεκα μήνες τον χρόνο, προαναγγέλλοντας μάλιστα ότι η επόμενη καμπάνια για τον βιώσιμο τουρισμό -που αποτελεί, όπως επισήμανε, τη νέα ισχυρή τάση στο τουριστικό προϊόν παγκοσμίως- θα ξεκινήσει από την ορεινή Κρήτη.
Ο κ. Κικίλιας αναφέρθηκε στα συγκριτικά πλεονεκτήματα των εναλλακτικών προορισμών της χώρας μας και στις προσπάθειες που έχουν γίνει, όλο το προηγούμενο διάστημα, προκειμένου να «φωτιστούν» όσο το δυνατόν περισσότεροι μη δημοφιλείς -μέχρι σήμερα- προορισμοί ανά την Ελλάδα. «Κοιτάξτε, το brand Ελλάδα. Το brand Ελλάδα είναι ισχυρό, γιατί δουλέψαμε σκληρά όλο το φθινόπωρο και τον χειμώνα. Και το μέρισμα από το τουριστικό μας προϊόν έρχεται, αυτή τη στιγμή, να επιστραφεί στη μέση ελληνική οικογένεια», τόνισε.